Zasady użyczeń/rezerwacji kompleksu boisk wielofunkcyjnych „Orlik 2012”
przy Szkole Podstawowej nr 12 im. Stanisława Staszica
w Dąbrowie Górniczej
- Rezerwować można boisko do gry w piłkę nożną.
- Użyczenie/rezerwacja odbywa się po rozpatrzeniu wniosków złożonych do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny. Istnieje możliwość dokonania rezerwacji, które mogą obejmować dni i godziny niezarezerwowane.
- Wnioski o użyczenie/rezerwację (wzór wniosku załącznik nr 1) przyjmowane będą drogą elektroniczną (sp12@dabrowa-gornicza.pl) bądź w sekretariacie szkoły
od poniedziałku do piątku od 800 do 1500. - Wnioski o użyczenie/rezerwację rozpatrywane są zgodnie z procedurą, regulaminem obiektu, wg. daty złożenia wniosku i spełniania wymogów formalnych zawartych we wniosku.
- Na boiskach obowiązuje Regulamin, którego nieprzestrzeganie będzie skutkować wypowiedzeniem umowy użyczenia/rezerwacji (w kolejnych czterech okresach rezerwacji).
- Pierwszeństwo w użyczeniu/rezerwacji mają grupy w kolejności:
- grupy składające się z dzieci i młodzieży do lat 18;
- grupy korzystające w poprzednich miesiącach w tych samych terminach;
- grupy posiadające największą liczebność dzieci i młodzieży;
- terminy do godziny 2000 –rezerwuje się w pierwszej kolejności dla dzieci
i młodzież w wieku do 18 lat; osoby starsze, w przypadku wolnych terminów, mogą korzystać z obiektu od godziny 2000
- Szkoła jest upoważniona do zmiany przyjętego na dany okres harmonogramu lub odwołania niektórych zajęć objętych harmonogramem w przypadku organizacji imprez sportowych.
- Szkoła jest upoważniona do odwoływania, czasowego zawieszania lub ograniczania czasu zajęć ze względu na ważne wydarzenia państwowe, święta lub złe warunki atmosferyczne.
- Z przyczyn niezależnych oraz na czas remontów i koniecznych napraw korzystanie
z obiektów może być ograniczone lub odwołane. - Warunkiem korzystania z obiektów jest posiadanie odpowiedniego stroju i obuwia sportowego typu halowego.
- Ustala się następujące kryteria przy dokonaniu użyczenia/ rezerwacji. Rodzaj podmiotu:
- stowarzyszenia zarejestrowane na terenie miasta, którego uczestnikami/ członkami są dzieci i młodzież zamieszkałe na terenie Dąbrowy Górniczej.
- inne podmioty szkolące dzieci i młodzież zamieszkałe głównie na terenie Dąbrowy Górniczej
- podmioty prawne i osoby fizyczne (firmy, spółki, wynajem indywidualny itp.) którego uczestnikami/członkami są osoby zamieszkałe na terenie Dąbrowy Górniczej.
- pozostali (kluby sportowe, firmy itp., którego uczestnikami/ członkami nie są osoby zamieszkałe w Dąbrowie Górniczej.
- Osoby dokonujące rezerwacji obiektu zobowiązane są do punktualnego rozpoczęcia
i zakończenia korzystania z wynajętego boiska, zgodnie z dokonaną rezerwacją. - Odwołanie rezerwacji następuje najpóźniej na sześć godzin przed wyznaczoną godziną rezerwacji.
- Wszelkie informacje na temat funkcjonowania obiektów sportowych można uzyskać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej, nr telefonu:
32 264 17 19; adres mailowy: sp12@dabrowa-gornicza.pl
Załącznik nr 1
WNIOSEK O REZERWACJĘ BOISKA
Pobierz